Re: XP Home a Prof

Autor: scx <szczupx.WYTNIJ_at_TO.wp.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 00:26:46 MET

Dnia Sat, 11 Feb 2006 15:55:10 +0100, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wyklepał(a):

>W Home masz ograniczenie liczby jednocześnie używających
>zasobów użytkowników do pięciu i ograniczenia w nakładaniu
>praw dostępu, więc się absolutnie IMHO do tej roli nie nadaje.
>
>W Professional jest lepiej, masz 10 jednoczesnych sesji,
>zdalną administrację, prawa NTFS w pełni dostępne. Nadaje
>się jako tako, ale się nadaje.
>
>Do takich zastosowań stosuje się inne systemy jednak.

:]
Takie systemy, które nie kosztują xxx PLN, a raczej 0 pln
zainteresuj się NND. Odpalisz na nim to co chcesz szybciej niż w
Windows. Nie wydasz kupy kasy na system i jeszcze większej na sprzęt.
U mnie Pentium 100 ciągnie:
podpiętych 20 userów, łącze to radiówka
20GB plików na nim jest
no tego akurat nie ma bo do niczego nam nie potrzebne
jest, z danymi serwera (wykresy ruchu na łączu itp), bieżącymi
komunikatami itd
podpięte 2 drukarki (laser i atrament), oczywiście tylko wybrańcy mogą
drukować + jest zapisywane kto ile wydrukował żebym później wiedział z
kogo zdzierać :P
hmmm jak ostatnio sprawdzałem to był uptime 2 tygodnie (tylko tyle bo
prądu nie było), teraz nie wiem, będzie ponad 3.

--
scx
Wszyscy mają sygnaturkę... mam i ja :)