Re: Windows NT Embedded - potrzebne informacje

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 21:04:34 MET

"zakr" <adres@mail.w.stopce> wrote in message
news:dstcq4$oql$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Niby dlaczego nic innego ma nie chodzić sensownie?

To nie jest hardware ktory da sobie rade z 2k o xp nie wspominajac -
komputer musi w miare sensownie pracowac, korzysta z niego troche osob...

> Nie wiem co to za urządzenie, więc trudno mi zgadywać co jest a co nie
jest
> do przejścia. Bart PE jest chyba freeware. Jeśli jakieś specjalne warunki
> licencji tego nie zabraniają, to powinno działać.

to cos w rodzjau fileserwera majacego specjalizowane karty do wysylania
strumienia danych w czasie rzeczywistym - na wyjsciu generuje cyfrowy
sygnal telewizyjny

> Może jakiegoś Linuxa?

Niestety funkcje urzadzenie uniemozliwiaja jakiekowliek ruchy poza
windows...