Re: Windows NT Embedded - potrzebne informacje

Autor: zakr <adres_at_mail.w.stopce>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 20:37:19 MET

Użytkownik "PAndy" napisał:

> Mam urzadzonko z czyms takim (dokladnie Windows NT 4 Workstation
> Embedded),
> bede musial reinstalowac calosc - w zwiazku z tym proste pytania:
> Czy ktos mial do czynienia z ta wersja, orientuje sie jak wyglada dostep
> do
> nosnikow? (potrzebuje nosnik - mam wazna licencje ale producent urzadzenia
> nie dolaczyl zadnego dysku odtworzeniowego) - Czy jest mozliwe sciagniecie
> (nawet odplatne nosnika z np MS)?

O ile mi wiadomo, to jeszcze do niedawna wersja Emeded była dostępna tylko
dla wybranych partnerów MS i tylko do instalacji (tzn. klient nie miał prawa
dostać instalki). Niedawno podobno coś się pod tym względem zmieniło i
wersja Embeded jest albo ma wkrótce być dostępna.

Jeśli nie uda Ci się zdobyć wersji Embeded z MS, poszukaj Bart PE - nie
pamiętam w tej chwili adresu strony, ale wg. zapewnień twórcy jest on
kompatybilny z wersją Windows 2K/XP Embeded. Może taka zamiana jest możliwa.

> Jak wyglada sprawa SP? Czy SP6a + postfixy pojda na Embedded?

To niedokładnie to damo co NT 4, więc sądzę że jeśli są patche, to
dedykowane wersji Embeded.

--
Pozdrawiam
Zakr