Jak sprawdzic poprawnosc plikow systemowych XP z zainstalowanym SP2?

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 08:55:10 MET

J/w

Uruchamiam kontrole systemu z CD i dostaje komunikat o
zainstalowanej na komuterze nowszej wersji nic na CD.

Od jakiego czasu mam dosc dziwne problemy z przegladarka
- IE 6.0.29 i Maxthonem. Niekiedy przegladarka przestaje
reagowac - robi cos na podobienstwo zwisu :)

Wszystkie standardowe zabiegi higirniczne juz odprawilem,
chcialem jeszcze strawdzic czy nie mam uszkodzonego
ktoregos z plikow systemowych, tylko nie wiem jak sie do
tego zabrac...

Z gory dzieki za podpowiedz.