Re: flagi "przeczytane"

Autor: sTav <marmro9_at_o2.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 23:19:39 MET

W artykule news:dso6mj$59l$1@olszynka.pl,
niejaki(a): Andrzej P. Wozniak z adresu <uszer@poczta.onet.pl.invalid>
napisał(a):

> Można, ale po co? Wystarczy wskazać jeden folder magazynu i regularnie
> przenosić ustawienia między systemami.

Ustawienia czego właściwie?
O to chodzi, że w rejestrze nie znalazłem nic co by mi się kojarzyło z
oflagowaniem postów "pobrane", czy "przeczytane".

> W rejestrze. Trudno zgadnąć i sprawdzić, prawda?

Chyba nie zrozumiałeś pytania (co i tak już jest mało istotne)
Identities można zmienic poprzez zmiane nazwy foldera oraz przez zmianę w
rejestrze.
Inny jest klucz i folder "nadany" przez w98, a inny był nadany przez wXP -
przed zmianą ścieżki do poczty!.
Pytanie odnosiło sie do tego czy jest konieczne ujednolicenie tych kluczy /
folderów w obu systemach, a jesli tak
to czy wszystko jedno który uzna się za "bazowy" oraz czy w ogóle ma to
jakieś znaczenie.

--
Pozdrowienia!
 /-/ Mariusz