Re: odswiezanie pulpitu

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 22:34:13 MET

Dnia 2006-02-12, *igla* napisał(a):

> bylo 400 i ustawilem 0, ale niewiele to pomoglo

Bo IMO w tym konkretnym przypadku mogło nie pomóc. Opóźnienie, które
występuje u Ciebie jest spowodowane głównie przez konieczność załadowania
do pamięci biblioteki odpowiedzialnej za pokazanie i zadziałanie tego
"Extract..." itp. Pewnie to rozszerzenie powłoki jest kiepsko napisane
albo nie masz w systemie nadmiaru wolnej pamięci :)
Testowo (bo to w końcu żadne rozwiązanie, rezygnacja z części
funkcjonalności programu) wyłącz w archwizerze (i innych programach, np.
antywirusie) menu kontekstowe (rozszerzenie powłoki). Myślę, że różnicę
zauważysz od razu :)

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*