Re: XP Home a Prof

Autor: pvs pvs <pvs.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 19:14:15 MET

Ja <ja@poland.com> napisał(a):

> Witam, planuje zakup systemu a do tychczas nie miałem porónania czy do
> współdzielenia Neo (Udostępnianie połączenia internetowego), udostępniania
> prostego plików dla drugiago kompa w domowej sieci wystarczy wersja Home,
> Czy w ogóle do domu opłaca sie kupowac wersję Proff ?? A co to takiego
> Media Center ??

nie rozumiem, najpierw mowisz ze chcesz udostepnic tylko polaczenie i
wymieniac sie plikami (do czego Home w zupelnosci wystarczy) a za chwile
piszesz, ze chcesz zeby byl tam ftp, baza danych, printserver itp. to chyba
juz nie takie "proste udosteonianie" o jakie Ci chodzilo w pierwszym poscie.
tak wiec zastanow sie i zdecyduj o co Ci chodzi ?