Re: XP Home a Prof

Autor: Ja <ja_at_poland.com>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 15:36:40 MET

Dnia Sat, 11 Feb 2006 14:11:01 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Do współdzielenia połączenia internetowego prawdę mówiąc
> lepiej się nada jakiś routerek sprzętowy chyba. Największą
> zaletą będzie uniezależnienie współdzielenia od działania
> komputerów oraz zwiększenie bezpieczeństwa przez pozbawianie
> któregokolwiek komputera bezpośredniego połączenia z publicznym
> IP.

hm.. a jaka jest odpowiedz na moje pytanie? ;)

komp z tym XP bedzie pełnił nie tylko rolę routera.. ale w lokalnej sieci
takze serwera plików, bazy danych, serwera http (do testow), serwera druku
(gdzies musi być dopięta drukarka) i raczej będzie włączony na okrągło
(ciegnie sie to i owo by P2P) to tak w skrócie ;) wiec ?? Home czy Pro ??
rafalw