Re: Problem

Autor: Krzysztof Sobolewski SQ7RO <krzysiek_at_sq7ro.net>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 11:39:18 MET

>>> co). Teraz po zalogowaniu widzę przez chwilę tapetę i z powrotem
>
> Niestety nie. Znalazlem pewna porade - uruchomienie z dyskietki i
> wydanie komendy fdisk /mbr, ale to tez nie pomoglo.

mozliwe sa dwie opcje - skonczyl sie czas uzytkowania windowsa - jesli nie
zaktywowales go to zeby uzywac windy trzeba to zrobic. druga opcja - uszkodzony
plik winlogon.exe, sprobuj naprawic instalacje systemu z plytki. to nie jest
problem dysku, jak bedziesz grzebal fdiskiem to sobie tylko mozesz pokasowac
partycje :)

pozdr
Krzysiek