Problem z drukowaniem na drukarce udostepnianej z poziomu windows 98

Autor: Gregory <adres_at_antyspamowy.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 13:59:01 MET

Witam

Stacja z systemem windows 98 udostępnia _na hasło_ drukarkę (HP DJ610c)
podłączoną do LPT1:
Problem jest w drukowaniu na tą drukarkę ze stacji z Windows XP Home.
Drukarkę można dodać w "Drukarkach i faksach" jako drukarkę sieciową ale
przy drukowaniu wyskakuje błąd. Przy dodawaniu system nie pyta o hasło (tak
jak to jest w przypadku katalogów).
Można drukować z wiersza poleceń, mapując wcześniej drukarkę pod lpt1 (net
use z nazwą użytkownika i hasłem) ale chodzi o drukowanie z aplikacji
windowsowych.

Ta drukarka musi być udostępniana na hasło.
Da się zrobić?

Myślałem, żeby pokombinować tak: na XP zainstalować drukarkę jako lokalną na
LPT1 a potem dodać skrypt startowy z mapowaniem na lpt1 przez net use. Czy
taka sztuczka przejdzie? (w tej chwili nie mogę tego sprawdzić)

Pozdrawiam
Gregor