Re: windowsupdate.microsoft.com

Autor: Tomasz Ostrowski <tometzky.nospam_at_students.mimuw.edu.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 10:45:08 MET

On Fri, 10 Feb 2006 10:26:03 +0100, Marcin Szczygielski wrote:

> Sprawdz.
> C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts
> Znałem przypadki ze jakis niedobry soft wpisywal tam ten adres pod
> 127.0.0.1 :)

Jedyny niezakomentowany wpis to
        127.0.0.1 localhost

Sprawdzałem to na dwóch systemach:

1. Świerzo zainstalowanym XPSP1 (w autoryzowanym serwisie po wymianie
dysku - prawdopodobnie z obrazu systemu) - sam mu już zaaplikowałem SP2
i automatycznie zainstalowały się aktualizacje krytyczne. Ale
windowsupdate nie działa.

2. W systemie XPSP2 (od instalacji, ze slipstreamowanego CD), w dość
paranoicznie pozabezpieczanej sieci.

--
Pozdrawiam    Best of prhn - najzabawniejsze teksty polskiego UseNet-u
Tometzky      http://prhn.dnsalias.org/