Re: Domena i problem z DNS

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 20:08:09 MET

> Piotr Kurzeja w dniu 2006-02-09 17:34 pisze:

> Czym to moze byc spowodowane??
> dodame jeszcze ze w opcjach DNS mam zalaczone dodawanie sufixów DNS: podstawowy
> oraz konkretnego polaczenia
> i Dolacz sufixy nadrzedne podstawowego sufixu DNS
> W zasadach grupy dla tych komputerów
> DNS Sufix - wart "Not Configured"
>
> czy ktos mial podobny problem?

w zasadzie masz dwie możliwości:

1. wydelegować poddomenę dns na kontroler domeny tak by on mógł
obsługować sobie dns'a zintegrowanego i jego powinny
pytać pecki, na nim forward zapytań wszystkich innych niż o jego strefę na
dns'a unixowego który jednocześnie utrzymuje jako secondary strefę
wydelegowana na potrzebę AD

2. przygotowac dns'a na *nixie tak aby kontroler domeny
mógł go dynamicznie aktualizować zmianami w domenie
i na to opis jest do znalezienia na M$ (dla binda)

--