Re: jak skopiowac otwarte pliki (typu np. rejestru)?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 18:44:25 MET

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.syneticon.net> napisał w
wiadomości news:dsffjc$76d$1@newsreader3.netcologne.de...

> No tak, wszystko fajnie, mniej wiecej wykombinowalem, jak to by
> mialo dzialac - ale cena troche zabojcza: :(
>
> SNAPSHOT Server 20-Lizenz
> 1180,-- (euro)

Nie wiem jak to policzyłeś, ale mnie wyszedł koszt licencji za 1 serwer
+ 20 stacji równo 689 euro, z uwzględnieniem rabatów (patrz zakupy kartą
kredytową). I pewnie dałoby się z tego jeszcze coś wyszarpać kupując u
autora, bo te rabaty coś dziwnie są liczone - powinno być 40%, a sklepy
wyliczają tylko 30%.... Z ciekawości zerknąłem też na cenę
alternatywnego produktu jakim jest Symantec Ghost Solution Suite - 186
zł brutto za 1 licencję, czyli blisko 2 razy drożej. W dodatku ten
produkt nie potrafi tworzyć obrazów w trybie online.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/