Re: jak skopiowac otwarte pliki (typu np. rejestru)?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 19:43:14 MET

RyAn schrieb:

> Najlepiej jak wejdziesz na stronę , którą podał p.Michał Kawcki
> i poczytasz sobie chwilkę co ten program potrafi .
> Ja tym programem jestem zachwycony o roku.
> Najlepiej wydane pieniądze w 2005 roku :-)
> Już 2 razy mi zadek uratował.

Tak, wszedlem, poczytalem, napisano: z uzywanymi plikami sobie radzi.
Super.

Punkt dla tego programu.

Co mnie martwi, to to, ze tworzy on "obraz" partycji.

W moim przypadku nie wchodzi to w ogole w gre - jakbym musial z
kilkunastu miejsc w kraju przekopiowac wielogigabajtowe obrazy partycji,
po to, aby wyluskac z nich kilka zmienionych plikow.

Byc moze wcale jednak nie trzeba jednak tworzyc obrazu partycji?

Pisza tam:

Easy Use and Restore of single Files or directories
Drive Snapshot creates a virtual drive, containing all your drives data.
You may use, compare, or restore these files directly from the Disk
Image file.
This works with any program of your choice, including (of course) the
Windows Explorer

Czy mozna stworzyc taki "wirtualny naped" dla aktualnego systemu? Bez
nagrywania obrazu na dysk?

Wtedy po prostu moglbym przeleciec rsync'em po tak podmontowanym
"wirtualnym napedzie", i robic kopie przez internet dla kazdego dnia,
nie zuzywajac za wiele przepustowosci.

Da sie tak czy nie?

--
Tomasz Chmielewski