Re: zabezpieczenia a instalacja aplikacji

Autor: mariaczi <mariaczi_at_op.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 12:33:28 MET

On Wed, 08 Feb 2006 12:18:08 +0100, "Artek W." <luke@abdo.com.pl>
wrote:

>taki pomysł: można w gpedit określić, czy instalator windows odpala się
>zawsze z uprawnieniami admina, może można jakoś ograniczyć dostęp do
>instalatora i ustawić tę właśnie własność ?
>(przyznaję się, że nie próbowałem nigdy czegoś takiego)
w Zasadach grup. Konfiguracja komputera, Szablony administracyjne,
Skladniki systemu windows, Instalator systemu windows są tylko
Wyłącz Instalatora systemu Windows Wyłączone
Zawsze instaluj z podniesionymi przywilejami Wyłączone
Wyłącz rollback Nie skonfigurowane
Wyłącz okno dialogowe przeglądania dla nowego źródła Nie
skonfigurowane
Wyłącz poprawki Nie skonfigurowane
Wyłącz monit zabezpieczeń programu IE dla skryptów Instalatora systemu
Windows Nie skonfigurowane
Zezwalaj użytkownikowi na sterowanie instalacjami Włączone
Włącz użytkownikowi przeglądanie w poszukiwaniu źródła dopóki jest
podniesiony Włączone
Włącz użytkownikowi używanie zasobu nośnika dopóki jest podniesiony
Włączone
Włącz użytkownikowi możliwość poprawiania ulepszonych produktów
Włączone
Zezwalaj administratorowi na instalowanie z sesji programu Usługi
terminalowe Nie skonfigurowane
Buforuj transformacje w bezpiecznej lokalizacji na stacji roboczej Nie
skonfigurowane
Rejestrowanie Nie skonfigurowane

Tam gdzie sa inne wartosci niz "Nie skonfigurowane" to wartosci przeze
mnie ustawione.
Dodam iż chodzi mi o skonfigurowanie zasad lokalnych a nie w domenie.

pzdr. mariaczi