zabezpieczenia a instalacja aplikacji

Autor: mariaczi <mariaczi_at_op.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 11:30:40 MET

witam,

czy ktoś z grupowiczów konfigurował grupę/uzytkownika, który może
instalowac nowe aplikacje w systemie i mógłby się podzielić wiedzą, co
i jak?

na chwile obecną mam nową grupę której dodałem prawa tam gdzie i ma
grupa Administratorzy, przez rededt32 dodałem dostęp pełny jak na
razie do wszystkich gałęzi rejestru a instalator nadal wyświetla
komunikat, że jestem na koncie któe nie ma praw do instalacji :(
czy ktoś może poratować konkretnymi wskazówkami, bądź linkami?

z góry wielkie dzięki
pzdr.