domena na serwerze ze zmiennym IP

Autor: lantech <olejniczok_at_tenbit.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 20:20:28 MET

witam
wykupiłem domene i mam zamiar postawić witryne WWW na serwerze. Probem w
tym, że mam zmienne IP, tzn. generalnie raczej będzie zwykle stałe, bo
serwer jak już postawie to będzie stać i stać. Ale niech coś się stanie lub
ktoś mi zabierze IP, na którym konfigurowałem ustawienia i będzie trzeba
zmieniać.
Czy posiadanie domeny jak ma się zmienne IP ma w ogóle sens? Czy w takim
wypadku powinienem instalować i konfigurować dodatkowo serwer DNS? Bo mogę
utrzymwać dane o domenie na serwerze firmy, gdzie zamówiłem domene, ale
jeśli będzie to zmienne IP to za każdą zmianą numeru IP będe musiał się z
nimi kontaktować ("dostawcą" domeny) i podawać nowy nr IP, tak się domyślam.
Miał ktoś może podobny problem i poradzi mi jak to zrobić najłatwiej?
Oczywiście mogę wykupić stałe IP, ale akurat troche kaski brakuje i co
miesiąc musze ponosić stałą opłate, a tą wolę dać na zwiększenie
przepustowości łącza, więc kombinuję ciut z innej strony...
pozdrawiam i liczę na konstruktywne odpowiedzi, tudzież krytykę.
kim