Re: Naklejki OEM na obudowie

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 19:24:27 MET

Edmund log:
[...]
> Nalepe mozna by powiesic na sznureczku, albo polozyc od gory i przylozyc
> czyms ciezkim lub jak wspomnial kolega - zastosowac rzepy.

Powieś, powieś...połóż, połóż (BTW podnoszę około 120 kg) ... a może przyjść
siakiś "Peter Pan X" ... no i Ci pomoże "skręcić" ją w rulonik...!;-)
Napisałem przecież, że firma dostaje zestaw z naklejoną nalepą. A prywatnie
budując zestaw OEM to nalepę możesz IMHO także obchodzić wkoło i całować w
... czyli najbardziej prawdopodobny i praktyczny wariant: Mam i nie
naklejam/nie zwijam/nie wieszam/nie wycinam/nie rzepam, etc. ...!:-)

--
"Spokojnie ... Wyciągniemy Cię z każdej sytuacji ..."