Re: Jak usunac Yahoo Tollbar?

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 15:45:19 MET

maciek napisał(a):
> Witam,
> PRzy pazkiem z jakiejs strony istalujac flasha zaisntalowalem sobie
> rowniez Yahoo Toolbar. Niestety nie udaje mi sie tego wyinstalowac, ani
> przez panel sterowania, ani klikajac w plik unyt.exe. Mam Windows 2000
> SP4. Czy ktos ma sugestie jak sie tego chwasta pozbyc?

a tak próbowałeś?
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=remove+yahoo+toolbar&lr=

możesz też spróbować odinstalować tego shockwave playera, z którym ci
się zainstalował toolbar i zainstalowac go ponownie, tylko "odhaczyć"
yahoo toolbar podczas instalacji.

a jeśli i to nie pomoże, to możesz wyłączyć niepotrzebne kontrolki
activex w ie
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=activex+utility&lr=

--
Artur Grdeń