Re: WaveTable a Windows NT4 - pytanie.

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 02:23:47 MET

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:43da61b8$1@news.home.net.pl...
> Witam wszystkich.
> Używam NT4, połatany (SP6a i wszystkie łaty), zabezpieczony (Avast i
Kerio).
> W związku z pytaniem mam prośbę - jeśli ktos wie, niech mi coś fajnego
> podpowie :) Najlepiej, aby to było to, co się natywnie instaluje pod
> nowszymi Windowsami.

Otrzymałem kilka odpowiedzi na grupie, przepraszam za zwłokę, ale mam
ostatnio bardzo mało czasu.
Kierując sie Waszymi sugestiami, ponownym przesłuchaniem Tow. Google, oraz
tym, co zapamiętałem z innych prób, dokonałem wyboru.
To program WinGroove, mający prócz odtwarzacza, instalujący softowy, jak na
taki mały rozmiar doskonale brzmiący moduł WaveTable, jako driver, na który
można sie przełączyć we właściwościach midi multimediów. (wybrałem użycie
tylko modułu, odgrywarka jest - WinAmp)
Może to nie jest najlepsze rozwiązanie, gdyż problematycznym jest użycie
odpowiednio niskiej wartości "Latency" (przy za małej szarpie dźwiękiem),
potrzebne do grania karaoke przez WinAmpa (chodzi o współbieżność
pokazywania odgrywanego aktualnie tekstu, z odgrywaną melodią), ale jeśli
przywyknąć, to niuanse maleją na tyle, że można słuchać swych ulubionych
muzyczek. Wartość 150, graniczna zalecana, (500 domyślnie - za długo!)
ustawiłem na 160, gra dobrze, a karaoke wyświetla niemal idealnie. Efekty
specjalne wyłączyłem.
Sęk w tym, że to program 16-bitowy, o czym zeznaje menedżer zadań, pokazując
proces WG pod opieką NTVDM i w towarzystwie wowexec. Ale na szczęście gra i
nawet dak dużo procka nie konsumuje.
Spróbuję jeszcze z Yamahą, ale to później, jak będę mieć trochę więcej
czasu.

Jeszcze raz dzięki za (p)odpowiedzi, "wbrew pozorom" wydatnie pomogły mi
dojść do rozwiązania, mimo nie skorzystania z nich na razie.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.