wmware i brak netu

Autor: lszk <lszk1.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 17:31:35 MET

Zainstalowałem sobie wmware, nawet nie zdążyłem zainstalować nic na nim, a na
kompie zniknął mi dostęp do neta. Wnioskuje, że wmware coś skopał, bo wszystko
było dobrze do jego instalacji. usunąłem go, wyczyściłem rejestr, ale nie
pomaga. Wszystkie dns'y, ip, brama są dobrze wpisane. Z netem też nie jest
nic, bo na linuksie mi chodzi, a ustawienia mam takie same.

Moge co prawda puścić pinga na serwer, ale już po ssh się na niego nie
dostane. Zainstalowałem jeszcze raz wmware i przy tworzeniu virtualnej maszyny
opcje do neta mam niedostępne, na szaro. Czyli coś się mocno skopało, tylko
nie wiem co...