Uprawnienia userów w winXP

Autor: Tomasz Maciąg <tmaciag_at_willow.iie.uz.zgora.pl>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 01:55:33 MET

Sprawa wygląda tak: w systemie jest założonych parę kont userów i jedno
administratora. Ja, logując się jako administrator uruchamiam parę swoich
programów, po czym korzystając z przełączania użytkownika, loguje się
jakiś user. Jak teraz wyłączyć userowi opcje "uruchom ponownie" i "wyłącz"
Ale uwaga, te opcje normalnie powinny być aktywne, chyba że wcześniej był
zalogowany admin, który pozostawił swoje działające programy... Piszę o
tym dlatego, że czasem zostawiam jakieś czasochłonne zadanie, po czym
przychodzi ktoś inny i po 15 minutach resetuje lub wyłącza cały komp, a
wtedy moje uruchomione programy idą w piach...

--
T.M.