Re: Virus czy nie ?????

Autor: Olek <semics_at_op.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 21:11:46 MET

> Wiatm dostalem od znajomego e-mail z  zalacznikiem notebook.jpg wielkosc 3kb
> co sie okazuje jak otwieram ten zalacznik to mi wyswietla informacje z
mojego
> komputera zdjecia, dokumenty word itp skaner nic nie pokazuje ???
>

> z gory dzieki
>

> --

Witam;
 i pociągnę temat dalej bo okazuje się ze znajomy który wysłał do Mnie
wiadomość z &#8222;JPG&#8221; wysyła nadal a dokładniej jeśli wyśle dowolny załącznik to i
tak mu się dokleja &#8222;JPG&#8221;
I moje pytanie jest następujące w jaki sposób mógł załadowac programik na swój
komputer świadomie czy nieświadomie skoro twierdzi ze jego system pocztowy
jest chroniony Aamawis &#8211;brama pocztowa /Kasperski &#8211;exchange /Nod32 stacja
robocza ??????