Touchpad.

Autor: news.tpi.pl <get_at_lost.it>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 19:09:19 MET

Witam.
Cos mi sie dziwnego stalo z touchpadem i nie wiem czego moze to byc wina
:( Chodzi o to ze jak sie jedzie palcem po nim.. to kursor normalnie
idzie... ale jak sie palec odcisnie to kursor sie cofa o kilkadziesat pixeli
spowrotem... przy czym wszystko zalezy od tego jak szybko sie jedzie
palcem - czym szybciej tym bardziej sie kursor cofnie... na poczatku
myslalem ze moze cos mi sie z palcem stalo ze zle dociskam czy cos... ale
teraz jestem pewien ze cos sie ryplo... tylko nie wiem co ;(
Pomocy...
Pozdrawiam!