Re: kot usunął mój komputer :(

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 12:34:00 MET

Dnia 2006-02-04, *ryś* napisał(a):

> mój kot, przechadzając się po klawiaturze,
> usunął mi z pulpitu ikonkę 'mój komputer'...
> czy mogę jakoś odzyskać tę ikonkę jako systemową,
> ale nie jako skrót, tylko taką prawdziwą ikonkę z właściwościami
> mojego komputera i z zarządzaniem itp... ???

Właściwości Ekranu -> Pulpit -> Dostosuj... Albo prawoklik na ikonę Mój
komputer w nowym Menu Start i Pokaż na pulpicie.

P.S. A kot niech pracuje na osobnym koncie, najlepiej gościa :)))

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*