Problem z eksploracja CD-ROMa WinXP

Autor: AnJack <anjack_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Feb 2006 - 22:20:57 MET

Witam.
Mam nastepujacy problem - przestala mi dzialac ekploracja plyt poprzez
"Moj Komputer" oraz eksplorator. W konsoli dziala. Jak wkladam
plyte pokazuje sie autoodtwarzanie, a takze po kliknieciu na ikone
dysku sa informacje o pojemnosci itp. Ostatnio uzywalem Nero Image
Drive (ale nie uzywalem CD-ROMa potem, wiec nie wiem czy to jest
przyczyna), a pare dni temu podlaczalem nagrywarke LG (na stale mam
zwyklego CD-ROM MITSUMI). Moze to przez to? Wie ktos jak sobie z tym
poradzic?

Pozdrawiam.