printserver

Autor: vonski <znepva_at_uboarg.cy>
Data: Fri 03 Feb 2006 - 10:04:15 MET

Witam
Moze to nienajlepsza grupa na to pytanie, ale nie znalazlem lepszej.
Chodzi mi o pomoc w zakupie printservera do firmy.
Czy ktos opierajac sie na wlasnym doswiadczeniu :) moglby mi polecic
jakis dobry, sprawdzony i najlepiej niedrogi printserver do biura ?. Ma
być na nim przypiety 1 ploter na LPT, jedno xero cyfrowe na usb/lpt,
jedna drukarka na lpt/usb i druga drukarka na usb. Ostatecznie mozna
wylaczyc z tego ploter, bo mamy juz jeden printserver, na ktorym moze on
zostac. I wlasnie w zwiazku z tym kolejne pytanie. Czy sa printservery,
ktore pozwalaja na obsługe "dwukierunkowa"? Chodzi mi o to, ze server
ktory mamy (jakis D-link) nie pozwala na komunikacje w kierunku od
drukarki do stacji roboczej. Wiec gdy np. skonczy sie tusz lub toner,
komunikaty nie docieraja do komputera, wiec ludzie katują drukarki,
ktore np. nie mają czym drukować. Czy wogole sa takie printservery ?
Mam nadzieje ze nie zamotałem za bardzo :)
Z gory dziekuje za pomoc.

--
Pzdr. vonski
"What is love? Love is to play