usuwanie plików winXP

Autor: luk <luckyluk1_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 03 Feb 2006 - 08:55:33 MET

Problem polega nie możliwości usunięcia pewnych plików.

Robiąc pożadki na dyskach przekopiowałem jego całą zawartość (parę partycji)na
inny dysk (każdą partycję do osobnych kat).

No i pokolei usuwam/przenoszę pliczki (mam prawa admina).

Problem z usunięciem pojawia się przy pliku .htm (oraz przypisanym do niego
folderze) zciągniętym z netu. Nawet po kliknięciu prawym klawiszem mam tylko
do wyboru "otwórz, Edit, Print, Otwórz za pomocą..., wyślij do".Pozostałe
"normanie wyświetlane "opcje" się nie pojawiają.
Przy próbie usunięcia, otwarcia, edyccji > nic
przy Otwórz za pomocą ... np. Notepad > Msgbox - "Brak dostępu do pliku" i
podana ścieżka

Jest to dla mnie o tyle ważne że skaner plików, którego używam wywala się na min.

dzieki za pomoc i pozdrawiam