Kopiowanie z serwera Win 2003 - dziwny problem

Autor: Mariusz M. <tetrapak_at_tetrapak.home.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 17:31:40 MET

Witam,

Mam serwer Win 2003 posadzony na maszynie Dell PE 2650, dyski SCSI Ultra320,
 macierz RAID5 na PERC'u, maszyna jest w domenie AD, siec w firmie jest
100Mb/s.

Moje konto domenowe jest w grupie lokalnych adminow tego serwera. Wchodze
przez share administratorski na jeden z dyskow serwera i kopiuje na serwer
z mojego PC'ta jakis plik, np. 100 MB - trwa to kilka sekund.

I teraz odwrotna sytuacja - probuje skopiowac ten sam plik z serwera na moj
PC i trwa to 50 minut ?!?!?!?! Plik sie kopiuje, ale strasznie wolno.

Kopiowanie pomiedzy dyskami na serwerze jest ok.

Zadnych firewalli i innych blokad, mam full prawa do serwera. Czy ktos mial
cos podobnego?

Pozdrawiam
Mariusz