Re: Denerwujaco wyskakujace okienko zmuszajace do sciagania jakiegos reg cleanera

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews1_at_gazeta.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 12:54:24 MET

Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> wrote in message
news:drqkmf$h6j$1@inews.gazeta.pl
> hehe - to nie jest czasami takie proste:
>

> http://blogs.dirteam.com/blogs/tomek/archive/2006/01/30/fight_spyware.aspx
> (to tak tylko :) )

Ha! Miałem identyczną sytuację (to znaczy z tym samym malware :). Wszystkie
inne błyskawicznie "zniknęły" z systemu, a ten jeden był bardziej "uparty".
Oczywiście Sysinternals + jakiś LiveCD musiały w końcu i z tym zrobić
porządek. :)

Ja powtarzam każdemu aż do znudzenia: nie korzystaj z Internetu (WWW, @,
IM), z konta administratora. :) Może w przyszłości to nie wystarczy, ale na
dzień dzisiejszy, to po prostu "idealne" zabezpieczenie przed tego typu
sytuacjami.
Oczywiście Ty zdajesz sobie z tego wszystkiego doskonale sprawę, to siostrę
dziewczyny trzeba doinformować. ;)
Obecny malware wciąż jest ukierunkowany na infekcję systemu, a nie
konkretnego konta użytkownika, co sprawia, że nad wyraz skutecznym
zabezpieczeniem jest stosowanie np. DropMyRights.

--
Darek (DAKOTA)