Uszkodzony sterownik Audio w WinXP

Autor: WebSmok <websmok_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 11:28:11 MET

Mam problem z karta muzyczną C-Media Azalia w WinXP. Po zainstalowaniu
webkamery LoigiTech QuickCam 5000 uszkodziły mi się sterowniki urządzenia
Audio. Wszystkie elementy z Kontrolery dźwięku, video i gier maja
wykrzykniki. Po ponownej instalacji sterowników audio nic się nie zmienia.
Po ich usunięciu i ponownej instalacji System zaczął pokazywać moją kartę
jako inne urządzenia dętego zainstalowane i sprawne. Dodam, że moja karta
jest sprawna sprzętowo - znaczy gra pod drugim systemem W2K.

Co usunąć z systemu, lub zmusić go do ponownego wykrycia zainstalowanego
sprzętu?

 Dzieki

        Rafał