problem z ukrytymi plikami - prosze o pomoc

Autor: Rafal Morawski <rafal.morawski_at_rafsoft.net>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 08:55:11 MET

Witam

mam taki problem podlaczylem do laptopa (xp) dysk z innego kompa gdzie
rozwalil mi sie xp. laptop widzi dysk partycje foldery pliki ale nie moge
odczytac niektorych waznych plikow ktore sa ukryte np. kopie poczty robiona
przez outlook express backu plik .oeb, po prostu nie widzi tych plikow mimo
ze wlaczac pokaz ukryte pliki i foldery. jaki program dostanie sie do tego
i potrafi to odczytac? bylbym wdzieczny za pomoc.