Re: Problem z dostepem do plikow w XP

Autor: www.fijaksoft.prv.pl :) <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 18:26:01 MET

> kompletnie nic. ustawilem dostep dla administratora i poszlo.
> mam wylaczona opcje 'zapamietuj ustawienia dla kazdego folderu z
> osobna'. moze to przez to? bo folder, do ktorego kopiowalem pliki byl
> starszy od instalacji windows. moze jakies ustawienia sie klocily ze soba?

nie 'zapamietuj ustawienia dla kazdego folderu z osobna' nie ma nic do
rzeczy, to jest czy ekslorator ma pamietac czy folder to duze ikony czy
lista itp, twoj problem nie jest normalnym zjawiskiem, najwazniejsze ze
go zwalczyles i czego sie przy tym nauczyles.

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)