Re: Lista uruchomionych programow na e-maila

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 17:47:38 MET

Dnia 2006-02-01, *Mariusz* napisał(a):

> Mam server na win NT i chcialbym otrzymywać e-mailem informacje jakie sa
> uruchomione aktualnie programy. Wazne jest monitorowanie dwoch programow
> ktore maja byc uruchomione.
>
> W jaki sposob moge automatycznie moge odczytac liste uruchomionych
> programow lub procesow, zapisac je do pliku a nastepnie wyslac e-mailem?
> Czy da sie do zrobic automatycznie?

Przy użyciu harmonogramu zadań i wiersza poleceń może być? Jeśli tak
spróbuj tych dwóch programików:

http://www.beyondlogic.org/solutions/cmdlinemail/cmdlinemail.htm i
http://www.beyondlogic.org/solutions/processutil/processutil.htm

Efekt pracy tego ostatniego możesz "podrasować" dla swoich potrzeb (dwa
programy) filtrując jego wyjście poleceniem findstr. O ile jest takie
dostępne w Win NT. W XP jest a NT-ka daawno nie widziałem, więc nie
pamiętam :)

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*