Re: XP - brak mozliwosci zmiany tapety

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews1_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 15:40:56 MET

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:drckp1$9n0$1@polsl.pl
> Obawiam się, że się mylisz :) Gdyby tak było, nie byłoby
> takich epidemii wirusów. Ja bym raczej zmienił to na "trzeba
> nie chcieć nie złapać wirusa, by go złapać", bo zaniechanie
> jakichkolwiek kroków prewencyjnych (nie okłamujmy się --
> typowe dla "przeciętnych użytkowników") już jest całkiem
> niezłą metodą, by paść ofiarą zarazy.

Jakiś czas temu zrobiłem sobie mały teścik:
http://groups.google.nl/group/pl.comp.security/browse_frm/thread/b4a9445fa790f062/fa6cdb96fbf67010?lnk=st&q=author%3Adariusz+author%3Akiszkiel&rnum=6&hl=en#fa6cdb96fbf67010

Prosiłem o jakieś adresy "brzydkich" stron, ale nie zostałem raczej zasypany
propozycjami. ;)

--
Darek (DAKOTA)