Re: Problem z dostepem do plikow w XP

Autor: www.fijaksoft.prv.pl :) <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 15:26:56 MET

> Pomoglo O_O . Mozesz mi wyjasnic dlaczego? No i oczywiscie wielkie dzieki.

ja tak kiedys mialem na 2K jak przenosilem pliki przez administratora z
jednego usera na drugiego, widocznie mial poustawiane ze pliki te moga
byc odczytywane przez administratora i konkretnego usera, a docelowy nie
mial praw, wiec one lezay na jego profilu, ale nie mogl ich otwoprzyc,
nie wiem dokladnie dlaczego tak sie stalo, bo przy
kopiownaiu./przenoszeniu powinien uzywac atrybutow folderu docelowego,
niemniej chyba nie do konca zawsze tak jest. _Moze_ system z jakis
przyczyn nie byl w stanie odczytac atrybutow folderu docelowego
(uprawnine) i dlatego przyjal ze nie ma zadnych praw??? nie wiem w tym
momencie teoretyzuje, a co miales na liscie uprawnien, tylko
administrator i system czy nic takm nie bylo??

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)