Problem z XP

Autor: Witek <m.witaszek.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 14:34:15 MET

Witam
Mam mały problem a chodzi mi dokładnie o udostępnienie katalogów na hasło wiem
że temat był poruszany milion razy i znalazłem super dokładne wyjaśnienia co i
jak, najczęściej powtarzającym był chyba FAQ nr. 39 ze strony www.trzepak.net
lecz problem tkwi w tym iż to u mnie nie działa. Wszystko działa pięknie (tz.
wyskakuje okienko do wpisania loginu i hasła, po wpisaniu mam dostęp do
zasobów) jeśli ten drugi komputer jest zalogowany na koncie dla jakiego jest
udostępniony katalog na kompie numer jeden. Jeśli na kompie numer dwa jest
zalogowany administrator nic nie chce działać. Czy tak właśnie powinno być w
co wątpię ale jeśli nie to gdzie może tkwić problem. Pozdrawiam