Nie widzę swojego kompa we własnym Otoczeniu sieciowym

Autor: Margo <margo_at_margo.net.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 10:10:37 MET

Witam!

Udostępniłem kilka folderów na swoim kompie. Problem w tym, że nie widzę
  ich w otoczeniu sieciowym na własnym kompie. Nie widzę nawet własnego
kompa.

Wchodzę: Moje miejsca sieciowe / Cała sieć / Microsoft Windows Network
i pokazuje się moja "grupa robocza". Dwuklik, winda szuka komputerów
przez klkanaście sek. i z powrotem wyświetlana jest ta sama "grupa robocza".
Przecież mój własny komp powinien się wyświetlić w grupie roboczej.

Co może być przyczyną?

--
Pozdrawiam, Arek