Re: Internet Explorer 7 Beta 2 już dostępny :)

Autor: asd <dot.net_at_wp.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 23:31:30 MET

marfi <marfi @bb.onet.pl> wrote:

> Pierwsze wrażenie : Mimo, że IE7 próbuje naśladowac FF wolę FireFoxa...
> brakuje mi AdBlock i dobrego skalowania strony po powiekszeniu przez
> Ctrl+.

a ja napisze swoje wrazenie

obecnie uzywam nakładki na IE Maxthon i jestem z niej bardzo zadowolony, ale
co do nowego IE jak dla mnie licza sie nowe pomysły a z tego co widze to
mało ich w wersji 7 tzn mam wrazenie ze ta 7 to nic innego jak dogonienie
konkurencji z tym co ma do zaoferowania teraz, np ff czy opera, a dodatkowo
te nakładki na wersje 6(Maxthon,avant browser)

jak dla mnie ta wersja nie wnosi nic nowego i chyba zostane przy Maxthon-ie
bo nawet jak mi nie bedzie działał IE to mozge sobie wlaczyc silnik gecko :)

a wy jak sadzicie?

pozdrawiam