Re: Microsoft.NET

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 22:20:36 MET

Dnia 2006-01-31, *Markus Sprungk* napisał(a):

> A nie chodzi przypadkiem o Przywracanie Systemu?

Nie :)

A do oporka: Pewnie "grzebałeś" coś w zasadach grup. Sprawdź klucze
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies\Microsoft\Windows\Installer\DisableRollback
HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Windows\Installer\DisableRollback
 Jeżeli ich wartość domyślna jest ustawiona na 1 skasuj klucz
DisableRollback albo zmień na 0 (zero)

P.S. http://support.microsoft.com/kb/312499/en-us

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*