lekkie NTG ale na TG brak odzewu ;-)

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 17:20:45 MET

Wiem że to NTG na na alt.pl.wirelesslan jakoś po tym pytaniu zaległa
cisza. Może ktoś tu coś wie ? ;-)

Od trzech dni zamieniłem WRT54G na WRT54G3G
Na starym (podłączenie do kabla) wszystko był normalnie
tzn: szybkość za zewn. jaką miałem wykupioną a połączenie PC->AP 54Mb
Teraz na połączenie na zewn. nie narzekam (iPlus w zasięgu UMTS) ale
szybkość pomiędzy PC->AP ciągle się zmienia, 54->36-24->18->36 i tak
ciągle.
Z jednej strony ani ziębi ani parzy ale nie wiem dlaczego.
Signal strength : cały czas excellent
W AP ustawione na 'G'

Czy to normalne?

Pozdr.