Re: neo - IE - wp.pl - CO JEST GRANE

Autor: Als <111vax7_at_wp1111.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 22:12:15 MET

> Był Sun, 29 Jan 2006 23:57:53 +0100, kiedy dziadzio napisał:

> witam
> zainstalowalem dzis neostrade i mnie wkurza to tps'owskie ingerowanie w
> system.
> pomijam, ze w naglowku przegladarki IE pokazalo sie "NEOSTRADA TP", co udalo
> mi sie
> usunac, to pozostal bardziej wkurzajacy problem.
> gwy wpisuje adres bez uzycia www, np "onet.pl" czy "allegro.pl"
> automatycznie
> wyskakuje mi strona przegladarki wp.pl z wyszukanym haslem np "onet.pl"
> jak to g... wyeliminowac?

Rozwiązanie mało oryginalne, ale skuteczne i bezpieczne - zrezygnować z
używania IE i zastąpić go Firefoxem/Operą/Mozillą etc. według osobistego
uznania.
Rozwiązanie drugie, też mało oryginalne - odinstalować aplikację
dostępową TP, zainstalować same sterowniki modemu i samemu skonfigurować
połączenie.
Ogólnie temat wałkowany regularnie co tydzień na grupie alt.pl.neostrada

--
Pozdrawiam,
Alex