Kaspersky i sieć

Autor: C.R.E.E.D <mrmotaba_at_>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 11:55:46 MET

Witam
Czysta instalka xpsp1 i siec domowa - smiga aż miło
+ kerio 2.1.5 - też śmiga
+ Kaspersky 5.0.388 - przestało śmigać
Kav wykrywa atak LAND z mojego IP i nie moge nic zobaczyc w otoczeniu
sieciowym - tzn siebie widzę reszty nie. Przy kliknieciu wywala żebym
się "skontaktował z admininstratorem serwera" itd
jak oduczyc KAV od blokowania mojej sieci.?
Nie chciałbym rezygnowac z tego programu bo IMHO jest najlepszy ale
nie może tak byc że nie działa sie
Piknie o pomoc w rozwiazaniu problemu proszę. Może jakieś ustawienia
których jeszcze nie odkryłem , a moze wpis w rejestrze załatwi sprawę?
TIA

--
Pozdrawiam
C.R.E.E.D.