Re: skrypt wyłączajacy i włączajacy urzędzenie ( kartę sieciową)

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 15:57:48 MET

kt napisał(a):

> MAM STAŁY IP

> tez o tym myslałem ..ALE co ma wstawić do harmonogramu => WŁAŚNIE
> uruchmienia JAKIEGOŚ SKRYPTU (!) -tego sukam - bo czynnosci właczenia i
> wyłaczenia kary sieciowej niemam pojęcia jak by inaczej można by
> zdefiniopwać.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q311272

Ściągnij sobie devcon, zobacz jakie ma opcje,
odczytaj która to karta...
Potem ze skryptem (.js) zrób co chcesz:

<cut>
function NetRestart()
{
    var myWShell, cComm, cNDevice;

    cNDevice = "PCI\\VEN_1814*"; // to zwróci devcon
    myWShell = WScript.CreateObject( "WScript.Shell" );

    // disable device
    cComm = "devcon.exe disable " + cNDevice;
    myWShell.Run( cComm, 0, true );

    // lepiej odczekać
    WScript.Sleep( 1000 );

    // enable device
    cComm = "devcon.exe enable " + cNDevice;
    myWShell.Run( cComm, 0, true );

    return( true );
}

NetRestart();