Re: winroute pro

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 14:26:20 MET

Dnia 29-01-2006 o 13:28:17 Lucjan Kisiel <loocek12@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
napisał:

> Nie wiem jak tam z tym ICS, ale wspomnę, że chciałbym mieć serwer dhcp.
> Czy ICS zawiera w sobie serwer dhcp?

Dwa komputery i potrzebny serwer DHCP? Tak, ICS ma coś o funkcjonalności
serwera DHCP, nazywa się to chyba APIPA. Pytałem o ICS dla lepszego
zorientowania się w Twoim obecnym problemie, czy próbowałeś tak
udostepniać, czy były jakieś trudności. Kiedyś bawilem się programem
602lan Suite, ładnie działał, może tego spróbuj.