Re: VMware a anonimowosc w internecie

Autor: melgor <dorna_at_vp.pl>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 09:49:22 MET

> Z tego co zrozumiałem to chodzi o grę dostępną przez przeglądarkę. Może
> starczy to, że pozakładasz sobie i bratu oddzielne konta użytkowników?
> Możesz też spróbować żeby jeden z was używał innej przeglądarki.

Zgadza się - gra jest prowadzona tylko przez przeglądarkę (a nie przez
oprogramowanie klienckie).
Oczywiście mamy różne konta użytkowników, ale nie pomaga ani zmiana IP, ani
kasowanie ciasteczek, ani używanie różnych przeglądarek. Skądś
www.betandwin.com (bo o nich mowa) wiedzą, że logujemy się z jednego
komputera. Nawet adres zamieszkania na tych dwu kontach jest inny, więc to
nie po tym blokują.

W swojej nieświadomości myślałem już, że może "widzą" mój numer windowsa,
ale na http://gemal.dk/browserspy/ (dzięki sTav!) widzę, że nic takiego nie
jest udostepniane do sieci. Jedyny numer seryjny jaki tam się znalazł, to
Media Player unique.. - może po tym?

Używam XP-Antispy, myślałem o Steganos (ale on chyba zmienia IP - jezeli tak
jest , to przydzielenie IP np. z Wenezueli tylko by zaszkodziło, więc
odpada). Jakie programy pomagają konfigurować to co wysyła przeglądarka (ale
z w miarę prostym interfejsem, bo zanim wgryzł bym sie w privoxy, to minęło
by sporo czasu)?.