Problem z odpowiedziami w Outlook Expressie na grupach NEWS - pomocy ?

Autor: BoNt3k \(c\) GSM TEAM PL 2000 <bontek_at_op.pl>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 19:30:31 MET

Witam,

Mam taki problem. Nie moge odpowiadac na posty innych osob na grupach
dyskusyjnych. Gdy klikam "odpowiedz grupie", pokazuje sie odpowiednie okno,
wpisuej swoaj odpowiedz i w tmy momencie po kliknieciu "wyslij" powinien
opublikowac moj post na grupach - niestety - ja am cos takiego:

http://img55.imageshack.us/img55/6641/oeerror6kc.jpg

Nie reaguje na nic - nic nie moge zrobci tylko krzyzykiem zamknac okienko i
anulowac swoja wiadomosc

Opcja "odpowiedz nafawcy" dziala OK tak samo jak opcja NAPISZ NOWA WIADOMOSC
na grupe

Problem mam TYLKO wtedy gdy chce odpowiedziec juz na czyjas wiadomosc.

Jak moge to poprawic lub ewentualnie kto moze polecici jakis osobny, maly
program do przegladania grup dyskusyjnych ?

pzdr