WaveTable a Windows NT4 - pytanie.

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 19:10:01 MET

Witam wszystkich.
Jako, ze pierwszy samodzielny post na tę grupę - to przedstawie sie - Sławek
Solak, jestem z Warszawy.
Używam NT4, połatany (SP6a i wszystkie łaty), zabezpieczony (Avast i Kerio).
Mam płytę główną... hmm, jakąś dziwną, do rzeczy - siedzi na niej układ
dźwiękowy CMI8330/C3D (no, były jaja, żeby to prawidłowo startnęło pod
eNTekiem).
Gdy kładziona jest któraś z wyższych Wind linii NT, czy też np. Win98, to
jako MIDI instalowany jest Software-owy WaveTable. Pod NT4 zaś nie. Mam
sporo plików midi i chciałbym ich sobie czasem posłuchać nieco lepiej, niż
przy syntezie FM.
Wobec tego mam pytanie - czy mam szansę zainstalować coś sensownego u
siebie - i jeśli można, co to takiego jest - aby sobie posłuchać czasem
ulubionych melodii.
Mocy proca mi starczy (Celeron 500), pamięci także (256).

W związku z pytaniem mam prośbę - jeśli ktos wie, niech mi coś fajnego
podpowie :) Najlepiej, aby to było to, co się natywnie instaluje pod
nowszymi Windowsami.
Uprzejmie uśmiecham sie o (p)odpowiedź, jeśli taka jest możliwa :)

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.