Re: Instalacja Win2000

Autor: www.fijaksoft.prv.pl :) <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 09:43:12 MET

MK napisał(a):
> Gdy instaluje windows xp to pojawia się napis, że po naciśnieciu dowolnego
> klawisza nastąpi rozruch z płyty CD a przy Windows 2000 nic takiego się nie
> pojawia. Następnie jest napisane Initializing CD Not found (czy coś
> takiego)

masz plyte cd bez mozliwosci bootowania z niej, ktos zle ja nagral, tzn
sa same pliki a nie ma czesci odpowiedzialnej za bootowanie, zrob
dyskietke sytartowa z 98 i odpal z niej, a potem uruchom instalatora,
albo skombinuj sobie inna (bootowalna) plyte

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)