Re: automatyczne logowanie na jedno z wielu kont win XP

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 18:13:25 MET

Użytkownik "Lucas" <madlew@interia.pl> napisał w wiadomości
news:op.s3zaotfapymfzi@serwerdolny
> Witam wszystkich
> w swoim komputerze mam kilka kont uzytkownikow, chcialbym by jedno z nich
> automatycznie sie aktywowalo po starcie a na inne w razie potrzeby moglbym
> sie przelaczac lub wylogowac z niego i zalogowac do innego - czy ktos wie
> jak cos takiego zrobic?

Dokonaj modyfikacji rejestru:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\Winlogon\SpecialAccounts\UserList.
Dodaj wartosc DWORD = taka sama nazwa jak nazwa
użytkownika (DefaultUserName), który ma sie pojawic podczas
logowania i nadaj wartosc 0 (np. "Administrator") aby ukryć użytkownika,
lub "1" by wyświetlić go na ekranie powitalnym.
plus
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\ CurrentVersion\Winlogon.
"DontDisplayLastUserName"="0"
W okienko uruchom wpisz --> control userpasswords2
Wyczysc okienko "Aby używać ....., użytkownik musi wprowadzić .......".
lub
Jezlei chcesz sie zalogowac bez hasla to wpisz jak ponizej:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\WindowsNT\
CurrentVersion\Winlogon
Wszędzie wartość ciagu.
"DefaultUserName"= tu musi byc nazwa domyslnego uzytkownika
"DefaultDomainName"= nadaj domyslna nazwe domeny logowania
"AutoAdminLogon" = wstaw wartosc 1
"DefaultPassword" = haslo dla danego konta (tu musi byc podane haslo bo
inaczej bedziesz sie logowac, windows podczas kolejnego startu wylaczy
procedure automatycznego logowania) i te hasla sa widoczne w postaci
niezaszyfrowanej.
lub
Zainstaluj TweakUI tam masz ta mozliwosc (i wiele innych).
PowerToys are additional programs...
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/default.mspx
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy